شیر پرچرب و گوشت قرمز برای شما مفید است. این روغن های گیاهی است که می تواند شما را بکشد – RT Op-ed

شیر پرچرب و گوشت قرمز برای شما مفید است. این روغن های گیاهی است که می تواند شما را بکشد – RT Op-ed

انتشار مطالعات سرکوب شده قبلی نشان می دهد که اگر چربی های اشباع شده را جایگزین چربی های اشباع نشده پلی کنید ، این امر خطر بیماری های قلبی عروقی را افزایش می دهد. پزشکان همکار من باید شواهد را بپذیرند.

در حالی که ما در وسط بیماری همه گیر ویروس کرونا قرار داریم ، به نظر می رسد همه بیماری های دیگر به موقعیت بی ربطی کامل منتقل شده اند. آیا باید این اتفاق بیفتد؟ براساس بنیاد قلب انگلیس ، بیماری های قلبی عروقی هر روز چهارصد و شصت نفر را در انگلیس می کشد. هر سال فقط 170،000 خجالتی است.

از ابتدای سال 2020 ، Covid-19 در انگلیس 40000 نفر را به قتل رسانده و اکنون روزانه حدود ده نفر را می کشد. از طرف دیگر ، حملات قلبی و سکته مغزی منجر به کشته شدن 115000 نفر شده و همچنان به کشتن 460 نفر در روز ادامه می دهد. واقعاً باید نگران کدام یک باشیم؟ در مورد آن حدس بزنید

بنابراین من خوشحال شدم که دیدم کسی از آن طرف دنیا هنوز به قاتل پزشکی واقعی توجه دارد. به من اشاره شد مقاله در استرالیا ، بر اساس مطالعه ای که در مجله کالج آمریکایی قلب و عروق (JACC) منتشر شد. عنوان روزنامه این بود: “چگونه لبنیات و چربی می توانند زندگی شما را نجات دهند” با زیر عنوان “یک مطالعه جدید دهه ها تحقیق در مورد مفید بودن چربی های اشباع برای قلب شما را تأیید می کند. پس چرا دستورالعمل ها هنوز هم رژیم غیر چربی را تحت فشار قرار می دهند؟ “

ادامه مطلب





مقاله در JACC آغاز شد:

“توصیه برای محدود کردن مصرف اسیدهای چرب اشباع در رژیم غذایی (SFA) علی رغم شواهد ثابت شده در مورد آن همچنان ادامه دارد. در آخرین متاآنالیزهای آزمایشات تصادفی و مطالعات مشاهده ای ، هیچ اثر مفیدی در کاهش مصرف SFA در بیماری های قلبی عروقی (CVD) و مرگ و میر کلی مشاهده نشد و در عوض اثرات محافظتی در برابر سکته مغزی یافت. “

این موضوع برای کارخانه خاص من بسیار مهم است ، زیرا من طی سی سال گذشته در حال نوشتن مقالات و کتابهایی بوده ام که حاکی از آن است که چربی اشباع ، گوشت قرمز و شکلات (تیره یا غیر آن) کاملاً سالم هستند. علاوه بر این ، دستورالعمل های رژیم غذایی “ضد چربی” که طی چهل سال گذشته بی رحمانه تبلیغ شده اند ، کاملاً بی معنی است. اگرچه تقریباً در سطح جهانی پذیرفته شده اند ، اما اساساً هیچ تحقیقی انجام نشده است. هیچ یک.

وقتی این را بیان می کنم ، بیشتر پزشکان همکار به من به آن شکل خاص نگاه می کنند. قبل از اینکه به هم بزنید. آنها می دانند ، آنها فقط می دانند که چربی اشباع برای شما مضر است. آنها هیچ تحقیقی در این زمینه نخوانده اند – این كار را خیلی كم انجام می دهند – فقط چند بار به آنها گفته شده این واقعیت به اصطلاح است كه تبدیل به “حقیقت” شده است. همانطور که شخص دیگری یک بار اظهار نظر کرد ، اگرچه مشخص نیست که چه کسی ابتدا آن را گفته است ، “ذهن من ساخته شده است. من را با واقعیت ها آزار ندهید. “

مسئله این است که ، وقتی کسی تصمیم خود را گرفت ، و اساساً هیچ واقعیتی را بیان نکرد ، استفاده از حقایق برای تغییر عقیده دشوار است – اما به هر حال من باید تلاش کنم. همانطور که مقاله در استرالیا اشاره کرد:

“یک مطالعه تازه منتشر شده بر روی 195658 بریتانیایی طی 6/10 سال نشان داد که هیچ مدرکی مبنی بر ارتباط مصرف چربی اشباع با بیماریهای قلبی عروقی وجود ندارد. در مقابل ، جایگزینی اشباع نشده اشباع چربی اشباع با خطر CVD بالاتر همراه بود. “




همچنین در rt.com
“کارشناسان” اعلام می کنند ، “گوشت ارزان” مقصر شیوع Covid-19 در گیاهان گوشت است – بنابراین شما همچنین می توانید اشکالات لعنتی را بخورید



دست نگه دارید – اگر چربی های اشباع شده را جایگزین چربی های اشباع نشده پلی کنید ، این خطر بیماری های قلبی عروقی را افزایش می دهد؟ مطمئناً این کفر مضاعف است. حتی اگر چربی های اشباع مضر نباشند ، ما کاملا می دانیم که چربی های اشباع نشده چندان سالم نیستند – نه؟

پاسخ این است که ما این کار را نمی کنیم و بخشی از دلیل این امر این است که تحقیقات اثبات ناسالم بودن چربی های اشباع نشده در طی سالها بی رحمانه سرکوب شده است.

در استرالیا ، در اوج شیوع بیماری قلبی در دهه 1970 ، محققان می خواستند اثبات کنند که چربی های اشباع بد هستند و چربی های اشباع نشده چند خوب هستند. آنها پانصد بازمانده از سکته قلبی را از آن طرف سیدنی پیدا کردند و به نیمی از آنها روغن گلرنگ دادند. آنها همچنین به آنها گفتند که چربی اشباع شده را کاهش دهید. به نیمی دیگر گفته شد مانند گذشته زندگی را ادامه دهید.

در گروه گلرنگ ، سطح کلسترول کاهش یافت. هورا. متأسفانه ، احتمال مرگ اعضای این گروه نیز بسیار بیشتر بود. پنجاه درصد افزایش در مرگ و میرها در گروه روغن گلرنگ چند غیراشباع مشاهده شد. نه تنها این ، بلکه تعداد بیشتری از آنها به دلیل بیماری قلبی عروقی جان خود را از دست دادند. این ارقام در آن زمان منتشر نشده است. این مطالعه اساساً به خاک سپرده شد. با این حال ، یک محقق بی باک داده ها را حفاری و منتشر کرد نتایج در BMJ در سال 2013.

ادامه مطلب



با ظهور بحران اقتصادی ، اربابان اتحادیه اروپا غذای تهیه شده از کرم و جیرجیرک را قانونی می کنند. آیا آنها به خدمت که در بروکسل؟

جمله اصلی این بود: “… جایگزینی اسید لینولئیک رژیم غذایی (چربی اشباع نشده چندگانه) به جای چربی های اشباع ، میزان مرگ و میر ناشی از همه دلایل ، بیماری عروق کرونر قلب و بیماری های قلبی عروقی را افزایش داد.”

مطالعه دیگری در ایالات متحده آمریکا تقریباً در همان زمان ، در اواخر دهه شصت ، اوایل دهه هفتاد انجام شد. این آزمایش کرونر مینه سوتا بود. بسیار بزرگتر بود و تقریباً بیست هزار مرد در آن شرکت داشتند. همانند مطالعه قلب رژیم غذایی سیدنی ، مردان به دو گروه تقسیم شدند. به یک گروه گفته شد که از رژیم غذایی پرچربی اشباع نشده و گروه دیگر به چربیهای اشباع شده “کشنده” خود ادامه دهند.

همانند مطالعه در سیدنی ، کسانی که چربی چند غیر اشباع می خورند ، سطح کلسترول آنها کاهش یافت. دوباره هورا متأسفانه ، مانند گذشته ، آنها همچنین شاهد افزایش میزان بیماری های قلبی بودند به طور قابل ملاحظه. به ازای هر ده درصد کاهش سطح کلسترول ، پانزده درصد افزایش در مرگ مشاهده شد.

همانند مطالعه سلامت قلب سیدنی ، مطالعه مینه سوتا نیز به خاک سپرده شد. گروه تحقیقاتی که تحقیق سیدنی را کشف و منتشر کردند نیز داده های مدفون شده برای مطالعه مینه سوتا را یافته و منتشر کردند. چهل و پنج سال پس از اتمام مطالعه.

اما از سایر مطالعات ، گریه شما را می شنوم؟ مواردی که حتماً ثابت کرده اند که چربی های اشباع برای شما مضر هستند؟ یک سوال منطقی مشکل این است که من نمی توانم هیچ چیزی را به شما نشان دهم ، زیرا هیچ کدام وجود ندارد.

این گفته ممکن است اظهاراتی خارق العاده به نظر برسد ، اما می تواند مورد حمایت قرار گیرد. در سال 2015 ، مقاله ای منتشر شد كه به دنبال شواهد موجود در آزمایشات تصادفی كنترل شده (RCT) برای حمایت از دستورالعمل های غذایی است كه به همه ما می گوید از چربی اشباع شده خودداری كنیم. آزمایشات کنترل شده تصادفی استاندارد طلای تحقیقات پزشکی در نظر گرفته می شود.

آی تی اظهار داشت: “توصیه های رژیم غذایی برای 220 میلیون شهروند آمریکایی و 56 میلیون شهروند انگلستان تا سال 1983 ، در صورت عدم وجود شواهد مستند از RCTs ، ارائه شده است.”

بله ، هیچ محاکمه ای و هیچ مدرکی وجود ندارد – و از آن زمان هیچ کدام. بنابراین نه ، مقاله اخیر در استرالیا برای من تعجب آور نبود. و همچنین مطالعه در مجله کالج قلب و عروق آمریکا. اما خوب بود که دوباره چیزها را تأیید کرد …

در مورد شواهدی مبنی بر اینکه چربی های اشباع نشده فوق العاده سالم ممکن است سالم نباشند؟ بازهم جای تعجب نیست. این چیزها … حداقل ، غلیظ غلیظی که ما روغن نباتی می نامیم ، تقریباً کاملاً مصنوعی است و برای رژیم های غذایی اجداد ما ناشناخته است.

ما طراحی نشده ایم که آنها را به هر میزان بخوریم. اگر این کار را انجام دهیم ، آنها وارد سلول ها و غشای سلول می شوند و آثار را لثه می کنند. سپس ، همانطور که توسط مطالعات سیدنی و مینه سوتا ثابت شده است – و بسیاری دیگر – آنها باعث مرگ ما می شوند.

در حقیقت ، چربی های اشباع شده برای ما خوب نیستند. چربی های اشباع همان چیزی است که طبیعت ما را برای خوردن طراحی کرده است. این بدان معناست که وقتی آنها را جایگزین گوگل ارزان قیمت تولید شده می کنیم ، بسیار بد عمل می کنیم.

روغن آفتابگردان زیبا و آفتابی و سالم به نظر می رسد. اما بیش از حد آن را مصرف کنید ، و دیگر طلوع خورشید را نخواهید دید. به گوشت قرمز ، چربی های اشباع شده و شکلات تلخ بچسبید. اینها چیزهایی است که طبیعت ما را برای خوردن طراحی کرده است. پس آنها را بخور مانند فرانسوی ها که بیشترین میزان مصرف چربی اشباع در اروپا و کمترین میزان بیماری قلبی عروقی را دارند.

فکر می کنید دوستانتان علاقه مند می شوند؟ این داستان را به اشتراک بگذارید!

اظهارات ، دیدگاه ها و نظرات بیان شده در این ستون صرفاً از نظر نویسنده است و لزوماً بیانگر RT نیست.

Share