WSJ “تحقیق” از تجمعی که جرأت دارد RT باعث ترس اعضای دیگر در تخریب شبکه می شود. دموکراسی در کار! – RT Op-ed

WSJ “تحقیق” از تجمعی که جرأت دارد RT باعث ترس اعضای دیگر در تخریب شبکه می شود. دموکراسی در کار! – RT Op-ed

پس از آنکه سانسور شبکه های اجتماعی نتوانست ترافیک وب RT را به صفر برساند ، یک پایگاه تأسیسات آمریکایی نشان داد که با سایت هایی در همان شبکه تبادل لینک به عنوان RT ارتباط برقرار کرده و آنها را به عقب بازگردانده است.

وال استریت ژورنال تحقیق در مورد تجمع پیوندها را شامل RT.com ، انتشار اسامی شرکت کنندگان و شبکه خود را در تلاش برای شرم آور کردن آنها برای لگد زدن سایت ، در یک قطعه مهم روز چهارشنبه آغاز کرده است. اگر این ارعاب های نازک و محجبه رفتار رسانه های یک کشور دموکراتیک باشد ، فرد تصور می کند که چه کاری ممکن است یک ملت اقتدارگرا انجام داده باشد ، لرزیده است.




همچنین در rt.com
نخبگان می گویند دموکراسی بیش از حد غیر دموکراتیک است ، اما آنها فقط می خواهند جلوی پیروزی “نوع اشتباه” مردم را بگیرند



RealClearPolitics – سایتی غالباً غیرحزبی که نتایج نظرسنجی ها و اخبار سیاسی را گزارش می کند – بعنوان نمونه ای ، از طریق ارتباط با Mixi ، مجرم به دلیل اشتباه تصور شده است. رسانه ، یک حلقه وب است که به عناوین سایت های خبری مختلف ترغیب سیاسی (از جمله RT) در پایین صفحات وب شرکا. میکسی منبع عناوین خبری را بلافاصله نشان نمی دهد ، مهم نیست که از کجا آمده است ، که – از نظر ژورنال – ثابت می کند که این امر به چیزی شیطانی بستگی دارد.

شبه افشای مروارید به روشنی نشان داد که حتی ارتباط ناخواسته با RT نیز در این سن و سال پارانویا فراتر از رنگ پریده است. “اگر [readers] RT را ببینید ، آنها می خواهند فریب بدهند، “به نقل از الكس بارون ، بنیانگذار میکسی. در پاسخ به این س whetherال که آیا با RT موافق است “سیاست، “البته او پاسخ منفی می دهد. با این حال ، این استدلال به وجود می آید که او از طریق ارتباط قبلی خود با یک شرکت سرمایه گذاری خصوصی روسیه ، یک عامل کرملین است. – مهم نیست که او پس از برکناری در سال 2018 از آن شرکت شکایت کرده است. صرف کار در یک شرکت متعلق به یک مدیر روسی یک کار غیر قابل بازگشت است انتقال کلاله

ژورنال به طور دقیق نحوه برخورد آنها با شرکت کنندگان در حلقه وب را برای این قطعه نشان نمی دهد ، اما حداقل پنج سایت به اندازه کافی مورد تهدید قرار گرفتند – از جمله The Blaze ، Newser و AccuWeather – که آنها پس از س aboutال در مورد متجاوز روسی در شبکه Mixi از شبکه فرار کردند. در میان آنها احتمالاً گفتگو چیزی مانند “هی ، این یک خوب است که به آنجا رسیده اید ، مطمئناً شرم آور است اگر به دلیل تبانی روسیه تعطیل شود

ادامه مطلب





اگر به نظر اغراق می رسد ، فقط باید به نیویورک تایمز مراجعه کنید هشدار دهنده که فقط گزارش یک داستان RT را پوشش داده است در واقع “اختلاف افشانی“و”ایجاد تفرقه” تا سال 2016 ، واشنگتن پست وب سایت های آلت مدیا مستقر در ایالات متحده و تحت مدیریت آمریكا را به روسی بودن متهم می كرد “سفیه های مفید“صرفاً به دلیل انصراف از همراهی با برنامه جنگ افزایی نئولیبرال واشنگتن ، شستن لکه های خود از طریق جبهه ناشناس اوکراین”PropOr نه

WSJ’s “روی آن پیوند کلیک نکنید – ممکن است روس ها در آن باشند“داستان ترساندن فقط آخرین تلاش طولانی برای فشار بر شبکه های دوستانه برای دادن شانه سرد به RT است. همان خروجی غمگین شکست ناپذیری ظاهری RT در سانسور تلویزیونی در ژانویه 2017 به عنوان بخشی از حمله چند رسانه ای که به دلیل تلاش جامعه اطلاعاتی ایالات متحده برای دخالت RT در “دخالت کردن“در انتخابات 2016 – ادعایی که هرگز از راه دور اثبات نشده است ، به بخشی از تصویر زمینه برای دستگاه آمریکایی تبدیل شده است ، حتی اگر فاقد شواهد باشد ، درست است.

ادعاهای مشکوک به هک کمیته ملی دموکرات ها با خشم گسترده ای علیه برنامه های RT که حتی دیگر پخش نمی شد ، به دنبال داشت – اما این برای نیویورک تایمز و سایر “کافی بود”مقالات ثبت” به شمع روشن رقیبی که نمی دانستند دارند ، با لکه بدون روح مانند اسلحه سیگار برخورد می کند. وزارت دادگستری با شکستن الگویی که توسط سایر رسانه های دولتی دولتی تنظیم شده ، RT را مجبور به ثبت نام “عامل خارجی” نامگذاری متعاقباً انجام شد بالا نگه داشته، به طرز عجیبی ، به عنوان “اثبات“این تبلیغات خارجی بود ، همانطور که مقامات اصرار داشتند این کار داوطلبانه باشد ، حتی اگر این شبکه در صورت عدم پذیرش به اتهامات کیفری تهدید شود.

و روزنامه ساندی تایمز انگلستان نیز در سال 2017 حرکتی مشابه WSJ را آغاز کرد و با تبلیغات در تبلیغات انگلیسی RT – که بسیاری از آنها سوالات مربوط به جنجال تبلیغات خود را جنجالی برانگیخته بود – و اقدام ناپدید شده خود را به انگیزه “کانال” به درستی معرفی نکردند.اخبار تبلیغاتی و جعلی

از آن زمان ، تلاش برای کنار زدن RT فقط افزایش یافته است ، در ابتدا YouTube و اخیراً Facebook و Twitter آن را به عنوان رسانه های خارجی دولتی برچسب گذاری کرده و محتوای آن را دفن می کنند. گزارش WSJ از تأثیر پیگیری آشکار چنین اقدامی بسیار جنجالی نشان داد و با خوشحالی گفت که ترافیک شبکه های اجتماعی به این سایت از سال 2018 به ژوئیه 22 درصد و به طور کلی ترافیک وب 14 درصد کاهش یافته است.




همچنین در rt.com
اگر نمی توانید رقابت کنید ، تقلب کنید: تحریم سایه RT و سایر رسانه های مرتبط با دولت توسط توییتر ثابت می کند که روایت ایالات متحده اندازه گیری نمی کند



اما تا زمانی که به صفر نرسد ، کارخانه تبلیغات ایالات متحده هرگز راضی نخواهد شد. با گذشت دهه ها با انحصار مجازی کره بینندگان ، از کیفیت آن کاسته شد و افزایش اینترنت باعث شد آمریکایی ها با گرسنگی از هر منبع اطلاعاتی متفاوتی استفاده کنند. هنگامی که به آنها مشاهده می شود آشوبگران در حال سوزاندن مشاغل ، کتاب مقدس یا مردم هستند و به آنها می گویند معترضان دموکراتیک مسالمت آمیزی هستند که باید مورد حمایت قرار گیرند ، آنها نه به دلیل تبلیغات توسط RT یا رسانه های دیگر ، بلکه به دلیل آگاهی از آنها عقب نشینی می کنند به شما دروغ گفته اند

با چشم انداز انتخابات 2020 ، سکوها و رسانه های رسانه های اجتماعی به طور یکسان فتوای خود را علیه همه چیز روسی تمدید می کنند. که قابل اعتماد “دشمن“تضمین می کند که آنها هرگز مجبور به پاسخگویی در مورد حفره های زیادی در پوشش یک طرفه خود ، دروغ های آشکار که به طور منظم به عنوان انجیل منتقل می شوند ، و ترس بی وقفه پورنو است که باعث می شود بسیاری از آمریکایی ها به تلویزیون خود چسبیده باشند. بهشت نگذارد آنها کانال را عوض کنند – ممکن است حقیقت را بدرقه کنند.

فکر می کنید دوستانتان علاقه مند می شوند؟ این داستان را به اشتراک بگذارید!

گفته ها ، دیدگاه ها و نظرات بیان شده در این ستون صرفاً از نظر نویسنده است و لزوماً بیانگر RT نیست.

Share